عمر-ماهی-زبرا-شش-روز-است

عمر ماهی زبرا شش روز است / شرکت دیوار سبز

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در شیشه‌های بسیار کوچک دربسته ماهی زبرا هم به فروش می‌رسدکهاین ماهی‌ها نهایتاً ۵ تا ۶ روز می‌توانند زنده بمانند. متأسفانه با کشتن یک حیوان به استقبال سال نو می‌رویم و انتظار داریم اتفاق‌های خوب برای خودمان و خانواده‌مان بیفتد.

محبت‌خانی تأکید کرد: ماهی زبرا صد در صد محکوم به مرگ است و نهایت عمر آن شش روز است. این شکل زندگی برای این حیوان زجر بزرگی است. در این مورد حتماً باید با دستگاه قضائی مکاتبه کنیم و جرم انگاری لازم برای خرید و فروش ماهی زبرا انجام شود.

وی افزود: ۹۰ درصد ماهی‌های قرمز هم محکوم به مرگ هستند و ایرانیان نباید سال جدید خود را با کشتن یک ماهی قرمز شروع کنند. نهایتًا ۱۰ درصد از ماهیان قرمز زنده می‌مانند که حتماً باید این ماهی‌ها نیز در فضاهای مخصوصی رهاسازی شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هشدار داد: متأسفانه شاهدیم که بعد از ایام نوروز برخی شهروندان ماهیان قرمز را در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها رها می‌کنند. این اقدام باعث آسیب رساندن به گونه‌ها و جانداران بومی منطقه می‌شود بنابراین با شهرداری‌ها هماهنگ کرده‌ایم که امکان رهاسازی ماهیان قرمز در مناطق مشخصی در شهر فراهم شود.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *