چمن مصنوعی برای کف حیاط

چمن مصنوعی برای کف حیاط

این مقاله، مزایا و معایب چمن مصنوعی را فهرست می کند، هزینه نصب چمن مصنوعی برای کف حیاط را مورد بررسی قرار می دهد و در مورد اینکه چگونه می توان از چمن مصنوعی نگه داری کرد، با شما صحبت می کند. همراه ما باشید.

فهرست مطالب

چمن مصنوعی برای کف حیاط چیست؟

چمن مصنوعی که ظاهری شبیه به چمن طبیعی دارد، از الیاف مصنوعی ساخته می شود و احساسی شبیه به قدم زدن در چمن های طبیعی را ایجاد می کند. اگرچه چمن مصنوعی سال‌هاست در زمین‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اخیرا استفاده از چمن مصنوعی برای کف حیاط در مصارف مسکونی رو به افزایش است. چمن مصنوعی جدیدتر که از مواد اولیه با کیفیت تری نسبت به نمونه های اولیه ساخته می شود، به گونه ای است که دقیقا شبیه همتای طبیعی خود به نظر می رسد. برای اینکه در مورد چمن مصنوعی برای استفاده در حیاط خانه خود، بیشتر بدانید، ادامه مطلب را با دقت مورد مطالعه قرار دهید.
چمن مصنوعی برای کف حیاط چیست؟

چمن مصنوعی برای حیاط و بالکن

چمن مصنوعی برای کف حیاط و بالکن غیر سمی است و از مواد پلاستیکی یا نایلونی مناسب برای حیوانات خانگی ساخته شده است.

در گذشته، نگرانی‌هایی در مورد استفاده از این محصول وجود داشت اما آزمایش‌های گسترده نشان داده است که لاستیک بازیافتی سرطان‌زا نیست.

به عبارت دقیق تر اینکه، چمن مصنوعی از بسیاری جهات دوستدار محیط زیست است زیرا باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

چمن مصنوعی مرغوب از چندین لایه تشکیل شده است، از جمله پشتی، بالشتک، دو یا سه لایه زهکشی و پرکننده که اغلب از موادی مانند تایرهای لاستیکی بازیافتی یا چوب پنبه طبیعی ساخته می شود.

مزایا و معایب چمن مصنوعی برای کف حیاط و بالکن

معایب چمن مصنوعی برای بالکن و کف حیاط

با وجود مزایای فوق، برخی معایب چمن مصنوعی وجود دارد که مشتریان را به سمت انتخاب چمن طبیعی سوق می دهد.

از جمله اینکه هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی معمولا گران است.

دیگر اینکه در برخی موارد، تولید چمن مصنوعی می تواند برای محیط زیست مضر باشد و باعث آلودگی یا ضایعات گردد.

معایب چمن مصنوعی برای بالکن و کف حیاط

البته این بستگی به روش  های تولیدی دارد که یک کسب و کار استفاده می کند. ” تمامی امکانات تولیدی ما از ماشین آلات مدرن و کم مصرف استفاده می کنند.

بنابراین می توانید با خیال راحت چمن های مصنوعی ما را خریداری کنید و از حیاط با صفای خود لذت ببرید”.

طراحی چمن مصنوعی برای کف حیاط

چمن مصنوعی طیف گسترده ای از رنگ، توده، طول، تراکم، بافت، نخ و گزینه های طراحی را به مشتری ارائه می دهد.

به این معنی که می توانید آن را با توجه به نیازها و انتخاب های شخصی خود سفارشی کنید. چمن مصنوعی بسیار متنوع است.

نه تنها در باغ شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، بلکه می‌تواند برای طیف وسیعی از اهداف و در تنظیمات مختلف از جمله روی عرشه، کنار استخر، تراس پشت بام، مناطق بازی، دفاتر، فضاهای نمایشگاهی، بالکن‌ها، رستوران‌ها، بارها، استفاده شود. هتل ها، سالن های ورزشی، زمین های گلف، بیشترین استفاده را از چمن مصنوعی دارند.

نحوه نگهداری چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط

هنگامی که چمن مصنوعی به درستی نصب شود، دارای خواص زهکشی عالی (تا 60 لیتر در دقیقه) در هنگام بارندگی است و در بسیاری از موارد سریعتر از چمن طبیعی خشک می­ شود.

بسیاری از مردم بر این باورند که نگهداری از چمن مصنوعی برای کف حیاط می­ توان سخت و طاقت­ فرسا باشد.

این در حالی است که چمن مصنوعی در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است.

نحوه نگهداری چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط

به این معنی که در برابر نور خورشید محو یا تغییر رنگ نمی ­دهد و رنگ سبز پر جنب و جوش خود را حفظ می کند.

با یک نگهداری ساده و معمولی، چمن مصنوعی می­تواند ماندگارب بالا در حدود 15 سال داشته باشد. به طور کلی، نگهداری از چمن بسیار آسان است.

به سادگی زباله ­ها را با استفاده از دمنده برگ، برس یا چنگک پاک کنید و اگر چمن کثیف شد و نیاز به تمیز کردن داشت، آن را با استفاده از مواد شوینده و برس تمیز نمایید.

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی، کدام یک بهتر است؟ 

برای چمن مصنوعی به هیچ کود یا آفت کش نیاز نیست، در حالی که در چمن طبیعی مورد نیاز است. این کار آلودگی زمین ناشی از کود و آفت کش را کاهش می دهد و حیاط شما را عاری از مواد شیمیایی نگه می دارد. 

چمن مصنوعی به دلیل موادی که از آن ساخته شده، عاری از آفت می ماند. از طرف دیگر، چمن طبیعی محیط مناسبی را برای حشرات و آفات فراهم می کند که برای خلاصی از چمن خود باید زمان، تلاش، پول و آفت کش های مضر را صرف کنید.

برخلاف چمن طبیعی، چمن مصنوعی مستعد سیل یا خشکسالی نیست. چمن مصنوعی در هنگام بارندگی، به سرعت تخلیه می  شود، بنابراین غرق آب نخواهد شد.  

چمن مصنوعی برای فضاهای کوچک مانند تراس های پشت بام یا مناطق باغ کوچک در شهرهای بزرگ که فضای بیرونی محدود است،  ایده آل می باشد.

این باعث می شود فضاهای به ظاهر غیرقابل استفاده، جنبه کاربردی تری پیدا کنند و برای سپری کردن لحظاتی خوش، مناسب باشند. 

نصب چمن مصنوعی برای کف حیاط

نصب چمن مصنوعی در صورت داشتن کیفیت بالا می تواند گران باشد. چمن مصنوعی یک جایگزین چمن طبیعی است که از الیاف بادوام مانند نایلون، پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شده است.

اگر پایداری و دوام طولانی چمن مصنوعی برای کف حیاط و چم مصنوعی برای بالکن برای شما مهم است، توصیه می کنیم چمن های با کیفیت تر را انتخاب نمایید حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر شوید.

توجه داشته باسید که متراژ و مساحت محیط مورد نظر نیز بر هزینه های نصب چمن مصنوعی می افزاید. با این حال سرمایه گذاری برای خرید و نصب چمن های مصنوعی واقعا ارزشش را دارد.

باکیفیت ترین چمن مصنوعی برای کف حیاط

چمن مصنوعی از الیاف پلاستیکی یا نایلون ساخته شده است.تولیدکنندگان همواره مواد جدیدتر و بهتری را برای تولید انواع چمن مصنوعی  ارائه می کنند.در اینجا رایج ترین الیاف چمن وجود دارد:

پلی پروپیلن:

در مقابل نور مستقیم خورشید محو نمی شود و نسبت به نایلون کیفیت بهتری دارد.

باکیفیت ترین چمن مصنوعی برای کف حیاط

نایلون:

نایلون از جمله الیافی است که برای تولید چمن استفاده می شود. با این حال، در مقابل نور مستقیم خورشید محو می شود، بنابراین انتخاب خوبی برای چمن در فضای باز نیست.همچنین ساینده است که در صورت افتادن یا سر خوردن روی آن می تواند مشکل ساز شود.

پلی اتیلن:

این نوع چمن مصنوعی از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته می شود. ، پلی اتیلن هم سازگار با محیط زیست است و هم از نایلون یا پلی پروپیلن مقرون به صرفه تر است. به علاوه، در هنگام قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید محو نمی شود.

خرید چمن مصنوعی برای کف حیاط

در هنگام خرید چمن مصنوعی بهتر است انواع موجود در بازار را ببرسی کرده و برحسب نیاز خود و بودجه در نظر گرفته شده اقدام به خرید نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که خرید چمن مصنوعی بی کیفیت ارزان فقط پول شما را هدر می دهد زیرا دوام چندانی نخواهد داشت. بهتر است بهترین کیفیت را به منظور دوام طولانی مدت خریداری کنید.

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن

صنعت تولید چمن مصنوعی در حال افزایش است. شرکت های متعددی در این حوزه وارد شده اند و انواع چمن های مصنوعی تولید شده از مواد مختلف را روانه بازار می کنند.

در این بین آنچه که قیمت چمن مصنوعی را برای کف حیاط و بالکن تعیین می کند، متریال موارد اولیه است. کمی قبل در مورد انواع مواد تشکیل دهنده چمن مصنوعی صحبت کردیم و این نکته را یادآور شدیم که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. به علاوه، جدیدترین نسل چمن مصنوعی امروز وارزد بازار شده است که نسبت به نمونه های قبلی با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

چمن مصنوعی برای کف حیاط در تهران

شرکت فنی مهندسی دیوار سبز (وی آی پی سابق) با استفاده از اصول مهندسی ساخت و دانش شناخت گیاهان برای کمک به ایجاد فضای سبز شهری و زنده کردن دوباره طبیعت در دل خانه ها فعالیت می کند.

از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت شامل مواردی همچون : فلاور باکس چوبی و فلزی، تراریوم، مبلمان چوبی فضای باز، بام سبز، آلاچیق چوبی و… می باشد.

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارشات خود با شماره تلفن ۲۲۰۶۶۵۰۲ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به صوزت حضوری به شرکت با نشانی سعادت آباد، خیابان سرو غربی – چهار راه قیصر امین پور(شهرداری ) – جنب گل فروشی گل باختر – پلاک هجده طبقه اول، زنگ سوم از پایین مراجعه فرمایید.

موقعیت مکانی شرکت دیوار سبز در تهران

سخن پایانی

چمن مصنوعی از دوام بالایی برخوردار است. می تواند در برابر سایش و آب و هوا مقاوم کند. خشک نمی شود و نیاز چندانی به مصرف آب ندارد. چمن مصنوعی ما می تواند در پایان عمر خود بازیافت شود تا بتوان آن را به محصولات دیگر تبدیل کرد. این امر باعث کاهش دفن زباله، حفظ منابع، جلوگیری از آلودگی و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. اگر به فکر خرید و نصب چمن مصنوعی هستید، همین الان با ما تماس بگیرید و لیست محصولات ما را مشاهده کنید.

سوالات متداول چمن مصنوعی برای کف حیاط

چمن مصنوعی که ظاهری شبیه به چمن طبیعی دارد، از الیاف مصنوعی ساخته می شود و احساسی شبیه به قدم زدن در چمن های طبیعی را ایجاد می کند.

برخی معایب برای چمن مصنوعی وجود دارد که مشتریان را به سمت انتخاب چمن طبیعی سوق می دهد.

از جمله اینکه هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی معمولا گران است. دیگر اینکه در برخی موارد، تولید چمن مصنوعی می تواند برای محیط زیست مضر باشد و باعث آلودگی یا ضایعات گردد.

برای چمن مصنوعی به هیچ کود یا آفت کش نیاز نیست، در حالی که در چمن طبیعی مورد نیاز است. این کار آلودگی زمین ناشی از کود و آفت کش را کاهش می دهد و حیاط شما را عاری از مواد شیمیایی نگه می دارد. 

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *