• سعادت آباد، خیابان سرو غربی، پلاک 18
  • ۰۹۱۲-۴۹۴۹۲۳۹
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
خـدمـات

دیوار سبز

فـروشگاه

دیوار سبز

آنچه برای شما انجام می دهیم

طراحی روف گاردن متناسب با فضا

مبتکرتجهیزات بام سبز (روف گاردن)، دیوار سبز، تراس سبز و مبلمان فضای سبز . با بیش از چندین سال تجربه در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای فضای سبز عمودی، بام سبز (روف گاردن)، تراس و دیوار سبز. خدمات مشاوره، طراحی، تولید و اجرای روف گاردن، بام سبز، تراس سبز، دیوار سبز. استفاده از انواع فلاورباکس و تجهیزات ساخت ایتالیا. طراحی به صورت پرتابل مدولار و مقاوم در برابر عوامل محیطی.

دیوار سبز با هدف آگاهی و ایجاد زندگی زیباتر به وسیله المان های سبز دکوراسیون در محیط کار و زندگی شما در کنار شما می باشد، ما فضای سبز هر کجا که باشید کنار شما خواهیم آورد و برای دستیابی به این هدف سال ها تجربه اندوخته ایم، از جمله محصولات ما انواع دیوار سبز طبیعی و مصنوعی، پالوداریم، روف گاردن، تراس سبز، لابی سبز، طراحی و اجرای لنداسکیپ و محوطه سازی برای باغ و ویلا و اصلاح فضای سبز شما می باشد، شما همواره می توانید در هر زمان با ما مشورت نمایید. همین حالا با ما در تماس باشید!

گرین وال - دیوار سبز

اگر شما هم دارای باغ، ویلا و محیط سبز در پیرامون خود هستید همین حالا می توانید با طراحی یک محوطه سازی و اجرای تخصصی آن فضای سبز خود را کاملا منحصر به فرد و زیبا نمایید، ما در تمام فرآیند کار در کنار شما می باشیم، با ما تماس بگیرید.

شرکت فنی مهندسی دیوار سبز

سبد خرید