2541886

بارندگی در مناطق مختلف کشور شمال سردتر می‌شود / شرکت دیوار سبز

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امروز در استان های خوزستان، بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

احد وظیفه افزود: از فردا یکشنبه ضمن تشدید بارش در جنوب غرب و جنوب کشور، دامنه فعالیت آن در غرب، مرکز و شرق کشور گسترده خواهد شد و در این مناطق سبب بارش پراکنده باران، وزش باد می شود.

شدت بارش فردا در استان های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، بخش های جنوبی فارس و غرب هرمزگان است و بارش پراکنده باران در استان های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، لرستان و اصفهان رخ خواهد داد.

وی افزود: از فردا بعدازظهر به تدریج بارش باران و وزش باد در غرب سواحل دریای خزر نیز آغاز شده و غرب دریای خزر به تدریج مواج می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد در استان های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور انتظار می رود و غرب خلیج فارس بخصوص سواحل خوزستان و بوشهر طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

وظیفه هشدار داد: از اواخر وقت امروز و طی روز یکشنبه، برای استانهای  بوشهر،  نیمه جنوبی  فارس، غرب هرمزگان، خوزستان، چهار محال وبختیاری و کهکیلویه و بویراحمد رگبار ورعدوبرق و  وزش باد شدید موقتی و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود، از این رو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، سازمانهای امدادی و مدیریت بحران بکار گرفته شود.

هوای تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و فردا کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر بارش پراکنده باران پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز و فردا ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *