بوی-بد-تهران

خبر جدید از بوی بد پایتخت/ آیا خطری تهران تهدید می‌کند؟ / شرکت دیوار سبز

رئیس محیط زیست تهران، از برگزاری جلسه رسیدگی به علت انتشار بوی بد تهران خبر داد و گفت: در جلسه رسیدگی به علت انتشار بوی بد تهران با حضور مسئولان ذیربط هر موضوعی که می‌شود به آن فکر کرد، مردم اطلاع داده بودند، فرضیه‌های مختلفی که مطرح شده بود، واحدهایی که امکان تولید چنین بویی را تشدید می‌کرد و تمامی عوامل انسانی تاثیرگذار در این اتفاق بررسی شد و برخی از آنها نیز همچنان در دست بررسی است.

به گزارش روابط عمومی گروه دیوار سبز وی‌آی‌پی، به نقل از خبرگزاری برنا؛ محمدحسین بازگیر، رئیس سازمان محیط زیست تهران تصریح کرد: با ارسال گزارشات از منابع مختلف و رسیدگی به تمامی ابعاد ماجرا، چندی دیگر، نتایج از سوی کیومرث کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به شهروندان اعلام خواهد شد.

بازگیر در پاسخ به این سوال که کدام فرضیه در علت انتشار بو پررنگ تر است، ادامه داد: هیچ پیش فرضی نداریم ما کارمان پایش است شاید در مسیر تحقیقات، دیتاهایی را به دست بیاوریم و اطلاعات را به ستاد ارسال کنیم چرا که رسالت انها تجزیه و تحلیل است و ما فقط نظارت و پایش می کنیم.

رئیس محیط زیست تهران در خصوص بحث های مطرح شده در رابطه با انتشار بو از ساختمان پلاسکو بیان کرد: ما نمی توانیم بدون جمع آوری اطلاعات کافی از هیچ فرضیه‌ای صحبت کنیم اما شهروندان نگران نباشند چرا که هیچ خطری تهرانی ها را تهدید نمی کند.

 

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *