انواع-دیوار-سبز              

انواع دیوار سبز / شرکت دیوار سبز

اگر تصمیم دارید دیوار سبز را به منزل، محل کار و محیط خود بیاورید، باید انواع آن را بشناسید تا بتوانید بهترین گرزینه را با توجه به امکانات، مکان و بودجه خود انتخاب کنید. در این مطلب انواع دیوار سبز را برای شما معرفی می‌کنیم. گروه دیوار سبز وی‌آی‌پی انواع مختلف این دیوارها را به شما ارائه می‌دهد.

دیوار سبز فعال

این دیوار مخصوص تهویه هواست به این معنا که اجرای آن به صورتی است که هوا را تصفیه می‌کند، نحوه تصفیه آن هم به این شکل است که یک سیستم تهویه هوا در آن وجود دارد و توسط فن‌های خاصی، هوای موجود میان دیوار و دیوار سبز را که سرشاز از اکسیژن است به محیط منتقل می‌کند.

دیوار سبز غیرفعال

در این نوع از دیوار سبز، فن و سیستم تهویه و گردش هوا وجود ندارد، اما این به این معنا نیست که گردش هوا صورت نمی‌گیرد. برای تهویه و انتقال هوا به محیط، این دیوارها به صورت باز، پیاده‌سازی و اجرا می‌شوند تا هوا گردش داشته باشد.

دیوار سبز کابلی یا رشته‌ای

دیوار سبز رشته‌ای یا کابلی بر روی کابل یا طناب پیاده می‌شود، درواقع مجری دیوار سبز، گیاهان رونده‌ مناسب برای این کار مانند پتوس، پاپیتال، هدرا، موچسب و غیره را در فلاورباکس یا گلدان می‌کارد و آن را بر روی زمین قرار می‌دهد. ساقه گیاه را هم به ابتدای سیم‌ها وصل می‌کند. کابل‌ها یا رشته‌ها را می‌توان به اشکال مختلف شکل داد. هنگامی که گیاه رشد می‌کند، دیوار سبزی با طرح کابل یا رشته خواهید داشت. سیستم آبیاری آن هم می‌تواند مکانیزه یا دستی باشد.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *